Promocja na sprężarki śrubowe w moim sklepie

Od jakiegoś czasu zastanawiałem się już w jaki sposób mógłbym podbić swoje wyniki sprzedażowe. Wszyscy radzili mi, bym spróbował dać jakąś zniżkę albo promocję. Nie był to zły pomysł – musiałem jedynie trafnie określić, co zachęci ludzi do wizyt w moim sklepie.

Zdecydowałem się obniżyć ceny sprężarek śrubowych

sprężarka śrubowaOczywiście wszystko musiałem robić z głową. Nie było sensu za bardzo obniżać cen, ponieważ wówczas moje zyski byłyby zbyt małe. Jednocześnie obniżka musiała być na tyle odczuwalna, by ludzie naprawdę zechcieli odwiedzić mój sklep. Po dłuższym zastanowieniu udało mi się wymyślić cenę, która była idealnym środkiem pomiędzy tym co korzystne dla mnie, jak i dla klientów. Okazało się, że sprężarka śrubowa cieszyła się wtedy ogromnym zapotrzebowaniem. Ludzie zaczęli odwiedzać mnie częściej niż kiedykolwiek, ja zaś byłem z tego niezwykle zadowolony. Pomijając to, co zarobiłem na sprężarkach, to przy okazji sprzedałem całą masę innych produktów, które przyniosły mi kolejne zarobki. Odtąd zrozumiałem, że przy sprzedaży działania marketingowe i promocyjne są bardzo ważne. W końcu gdybym nie ogłosił obniżki cen, na pewno nie miałbym tak dużego ruchu. Choć zysk w przeliczeniu na jedną sprężarkę spadł, to jednak w generalnym rozrachunku wyszedłem na tym bardzo dobrze. Wiedziałem już, że ilekroć będę miał gorsze miesiące, będę musiał spróbować wymyślić jakąś promocję lub coś innego, co zachęci ludzi do odwiedzenia mojego sklepu. Może to zamienić najgorszy miesiąc w taki, w którym mam najwyższe zyski w roku. Sprężarki też potrzebują czasem efektywnej i dobrze przemyślanej promocji.

Na szczęście okazało się, że całkiem niezły talent do wymyślania czegoś takiego ma moja żona. Odtąd razem wymyślaliśmy przeróżne sposoby na to, by przyciągnąć do nas klientów. Obecnie nie zdarza mi się już narzekać na brak ruchu w biznesie.